miércoles, 23 de julio de 2014

J


Bon dia!


Ahir em vaig descuidar d'anomenar la meravellosa obra d'art que em va fer el bon-pare!!! A mi em xifla les lletres lluminoses que estan tan de moda, i jo volia fer colca cosa pel photocall. Vaig comentar la idea en Toni i ell amb el seu capet, que val un món, es va inventar com fer el meu desig. El resultat va ser espectacular!!! Surt a ses fotos i aquí vos deixo foto del que vull dir. 


Tothom diu que soc una manipuladora i que pobre Toniet sempre l'enredo per fer coses complicades (posar fusta a la paret de l'habitació d'en Joan, aprofitar una estanteria i tornar-la armari, fer una camarera per portar els plats i coses d'un lloc a l'altre en el pis gegant de Madrid, etc.) però jo vos ven asseguro que si al meu MacGyver no l'hi encantes fer aquestes coses de manetes, no les faria!!!


Un petó i que vagi molt bé el dia!!!

Buenos días!
Ayer me olvide de comentar la maravillosa obra de arte que me hizo el buen-padre! A mí me encantan las letras luminosas que están tan de moda, y yo quería hacer alguna para el photocall. Comenté la idea a Toni y él con su cabecita, que vale un mundo, se inventó como cumplir mi deseo. El resultado fue espectacular! Sale en las fotos y aquí os dejo foto de lo que quiero decir.
Todo el mundo dice que soy una manipuladora y que pobre Toniet siempre le enredo para hacer cosas complicadas (poner madera en la pared de la habitación de Juan, aprovechar una estantería y volverla armario, hacer una camarera para llevar los platos y cosas de un lugar a otro en el piso gigante de Madrid, etc.) pero yo os aseguro que si a mi MacGyver no le encantara hacer estas cosas de manitas, no las haría!
Un beso y que vaya muy bien el día!






1 comentario: