viernes, 21 de marzo de 2014

"La primavera ha llegado a la ciudad..."





"La primavera ha llegado a la ciudad y no sabes lo bien que me sienta papa,

 lalalalala
"
PER FI! El bon temps, els camps plens de flors, el dia més llarg, les hormones que estan a tope perquè el canvi de temperatures et fan sentir més "agustito", ens comprem roba amb l'excusa que ja no fa fred i ens veiem més guap@, fins i tot, si un dia fa molt de sol pots fer una capbussada al mar, ideal!! (deixarem les al·lèrgies i les operacions Bikini per una altra realitat, ok?)


Quan em sento així de pletòrica i emocionada igual que trista i derrotada el que faig és ballar, ballo com una boja per tot el menjador! Sense mirar si estic mona o no, em deixo anar i cremo tota l’energia! Ara ballo amb el Joan a coll i al cap de 2 saltirons ja estic que trec el fetge per la boca però a ell l’hi encanta, em mira amb cara de “aquesta tia esta boja” (la veritat que em mira molts cops així) però fa aquest mig somriure seductor que té i llavors em torno més boja i ballo encara més.


La cançó d’avui és d’un dels meus grups preferits!! DELAFE Y LAS FLORES AZULES! Ho sento però "son lo mas", he anat a un parell de concerts i allò sí que és gaudir de ballar i deixar-te anar, acompanyada de confeti i globus! Que més puc demanar¿?¿? Son part de la Banda Sonora de la meva vida i estic encantada.
Podria fer un vídeo amb cada una de les seves cançons, m’ inspirem molt. De moment tenim 2 vídeos amb la seva música, demanaré premis en els nuvis i vos els mostraré un dia.

ESTO NO SE PARA!
" La primavera ha llegado a la ciudad y no sabes lo bien que me sienta papa "
POR FIN ! El buen tiempo, los campos llenos de flores, el día más largo, las hormonas que están a tope porque el cambio de temperaturas te hacen sentir más " agustito " , nos compramos ropa con la excusa de que ya no hace frío y nos vemos más guap@, incluso, si un día hace mucho sol puedes hacer una zambullida en el mar, ideal! (dejaremos las alergias y las operaciones Bikini por otra realidad , ok ?)
Cuando me siento así de pletórica y emocionada igual que triste y derrotada lo que hago es bailar , bailo como una loca por todo el comedor! Sin mirar si estoy mona o no, me largo y quemo toda la energía! Ahora bailo con Joan a hombros y al cabo de 2 saltitos ya estoy que saco el hígado por la boca pero a él le encanta, me mira con cara de "esta tía esta loca" (la verdad que me mira muchas veces así) pero hace esta media sonrisa seductora que tiene y entonces me vuelvo aun más loca y bailo aún más.
La canción de hoy es de uno de mis grupos favoritos! Delafé y las Flores azules! Lo siento pero "son lo mas ", he ido a un par de conciertos y eso sí que es disfrutar de bailar y dejarte ir, acompañada de confeti y globos! Que más puedo pedir?¿? Son parte de la Banda Sonora de mi vida y estoy encantada.
Podría hacer un video con cada una de sus canciones, me inspiran mucho. De momento tenemos 2 vídeos con su música, pediré premios a los novios y os los mostraré un día.
ESTO NO SE PARA !


No hay comentarios:

Publicar un comentario