sábado, 1 de marzo de 2014

CaRnaVaL!


Bona nit!!

Avui carnaval! 



Como tots sabeu una de les coses que més m’agrada en aquest món! Però aquest any ens ha agafat el toro, així que he preparat colca cosa pel melonet i poca cosa més. Tampoc hem pogut anar de rua perquè fa un temps horrible... però aquí vos poso un parell de fotos del meu superheroi! un altre tema que m’encanta! Superherois, Transformers, Hobbits! Jajajajajjaja! Amb això el meu fill no tindrà problema, jo l’acompanyaré al cine i aguantaré tota sa peli ja que el seu pare s’adorm a TOTES! I si es floreta i vol pelis de princeses també sóc la seva dona ideal! jijijijijiji!

Esper que tots gaudiu d’aquest cap de setmana ple de confeti i barres de maquillatge impermeable!!!!

P.D. Vos dic un secret? El meu heroi preferit és IRON MAN shhhhhhhh..



Buenas noches!

Hoy carnaval!

Como todos sabéis una de las cosas que más me gusta en este mundo! Pero este año nos ha cogido el toro, así que he preparado colca cosa por melonet y poco más. Tampoco hemos podido ir de desfile porque hace un tiempo horrible ... pero aquí os pongo un par de fotos de mi superhéroe! otro tema que me encanta! Superhéroes, Transformers, Hobbits! Jajajajajjaja! Con esto mi hijo no tendrá problema, yo la acompañaré al cine y aguantaré toda su peli ya que su padre duerme en TODAS! Y si se piropo y quiere pelis de princesas también soy su mujer ideal! jijijijijiji!

Espero que todos disfruten de este fin de semana lleno de confeti y barras de maquillaje impermeable!!

P.D. Os digo un secreto? Mi héroe preferido es IRON MAN shhhhhhhh ..



No hay comentarios:

Publicar un comentario