miércoles, 19 de febrero de 2014

Pitets! pitets! pitets!

  
Bones!!

Vaig molt tard però han sigut uns dies de bojos! Van estar aquí La Marta+Daniela i en Lluís, després hem tingut problemes amb la caldera (que millor no explico perquè em poso de mala llet!) i el mini temps que m'ha quedat lliure ( després de papilles, rentadores, biberons, neteja general, compra, atendre a 3 tècnics, un altre cop papilles i tallar les ungles del meu petit "lobezno", que per cert, m'ha fotut una esgarrapada quasi mortal en el llavi) he cosit una mica mes =) m'encanta!!! La veritat que estic contenta i motivada! A veure que vos sembla!

Sa Fabriqueta s'ha posat en marxa i avui vos posaré fotos de les cosetes que he fet i esper que a poc a poc vagi creixent. Tinc el cap ple d'idees i esper que agradin molt. També hi ha foto del meu petit ajudant, que aguanta al meu costat uns 30 min mentre baveja les banyetes del seu cargolet (gràcies Montse pel regal del Tió, està encantat).

Si voleu fer un regal Hand Made per una personeta que acabi d'arribar al món o pels vostres petits ja sabeu m'envieu un mail a bondiamelonet@gmail.com i rapidament ens posem en contacte!

Bona nit!!


Holita!

Voy muy tarde pero han sido unos días de locos! Estuvieron aquí Marta+Daniela y Luis, después hemos tenido problemas con la caldera (que mejor no cuento porque me pongo de mala leche!) Y el mini tiempo que me ha quedado libre (después de papillas, lavadoras, biberones, limpieza general, compra, atender a 3 técnicos, de nuevo papillas y cortar las uñas de mi pequeño " lobezno ", que por cierto, me ha pegado una arañazo casi mortal en el labio ) he cosido un poco mas =) m 'encanta! La verdad que estoy contenta y motivada! A ver que os parece!

Sa Fabriqueta se ha puesto en marcha y hoy os pondré fotos de las cositas que he hecho y espero que poco a poco vaya creciendo . Tengo la cabeza llena de ideas y espero que gusten mucho . También hay foto de mi pequeño ayudante, que aguanta a mi lado unos 30 min mientras babea las cuernecitos de su tornillo ( gracias Montse por el regalo del Tió, está encantado).

Si desea hacer un regalo Hand Made para una personita que acabe de llegar al mundo o para sus pequeños ya saben enviarme un mail a bondiamelonet@gmail.com y rápidamente nos ponemos en contacto!

Buenas noches!!


     





  
     
         

No hay comentarios:

Publicar un comentario