sábado, 30 de agosto de 2014

1 any melonet



Avui és un dia molt especial, fa un any que va néixer el melonet.
Fa un any que cridava “sóc dèbil!!”, “Una cesària!”, fins que va arribar la meravellosa epidural i allò va ser mel! Va anar tot com una seda, un punt, 3580g i 52cm! El petit va sortir amb els ulls oberts com dos taronges, ell ja no es volia perdre res del que passava en el seu voltant. En sortir del paritori teníem a tota la familia, les llàgrimes i les rialles corrien pel passadís. Jo, només vaig sentir com la meva sogra em donava les gràcies, gràcies per aquell regal tan preciós, després vaig veure a la meva àvia i la resta de família i en aquell moment em vaig emocionar en veure que tots estàvem sentint el mateix, tots junts vam gaudir d’aquell regal.
Sembla mentida que hagi passat un any... Tant ràpid i tant llarg a la vegada. Per un altre costat un any tampoc és tant de temps i sembla que porti entre nosaltres tota una vida, no sabria viure sense ell, però ni ara ni a les 24h del seu naixement… és un amor tan gran, tan ferm, tan incondicional que em fa por, no em vull tornar una mare xunga que no vol que el seu fill tingui una altra persona en el nº1 de la seva llista de preferits… però prometo intentar no tornar-me boja i faré tot el possible perquè es diverteixi vivint, valori l’amistat i l’amor, li ensenyaré tot el bo que tinc, que no tingui mai por de ser ell mateix, que gaudeixi de petites coses, però també intentaré que s’impregni del sentiment de família. Estar units… tenir aquest coixí de què si tens por, tristesa o la felicitat màxima, pots aixecar el telefon i trucar en els teus (pares, germans, avis, amics…). Sempre estaran amb tu, ploraran i riuran amb la mateixa intensitat que tu… m’emociono només de pensar que algun dia jo seré aquesta persona per en Joan… De vegades m’agradaria congelar el temps i quedar-me abraçada a tu però tinc una bona amiga que em diu que cada dia és millor així que m’arriscaré i espero aconseguir l’equilibri i no morir d’amor!
Joan, fill, gràcies per canviar les nostres vides, per fer feliç a tothom, per ser tan simpàtic i agraït, per dormir les nits senceres, per menjar com una llima, per fer cocos en lloc de petons, per fer TAAAAT quan estic a sa dutxa, per agafar-te a mi quan vas a coll i per venir corrent en els meus braços.

T’estimo

P.D. El meu regal és un vídeo resum de tot aquest any, esper que vos agradi! 

HD: 

telf: 


Hoy es un día muy especial, hace un año que nació el melonet.
Hace un año que gritaba "soy débil !!", "Una cesárea!", hasta que llegó la maravillosa epidural y fue una maravilla! Fue todo como una seda, un punto, 3580g y 52cm! El pequeño salió con los ojos abiertos como dos naranjas, él ya no quería perderse nada de lo que pasaba a su alrededor. Al salir del paritorio teníamos toda la familia, las lágrimas y las risas corrían por el pasillo. Yo, sólo escuche como mi suegra me daba las gracias, gracias por ese regalo tan precioso, después vi a mi abuela y demás familia y en ese momento me emocioné al ver que todos estábamos sintiendo lo mismo, todos juntos disfrutamos de aquel regalo.
Parece mentira que haya pasado un año... Tan rápido y tan largo a la vez. Por otro lado un año tampoco es tanto tiempo y parece que lleve entre nosotros toda una vida, no sabría vivir sin él, pero ni ahora ni a las 24h de su nacimiento ... es un amor tan grande, tan firme, tan incondicional que me da miedo, no me quiero volver una madre chunga que no quiere que su hijo tenga otra persona en el n º1 de su lista de favoritos... pero prometo intentar no volverme loca y haré todo lo posible para que se divierta viviendo, valore la amistad y el amor, le enseñaré todo lo bueno que tengo, que no tenga nunca miedo de ser él mismo, que disfrute de pequeñas cosas, pero también intentaré que se impregne del sentimiento de familia. Estar unidos... tener este cojín de que si tienes miedo, tristeza o la felicidad máxima, puedes levantar el teléfono y llamar en tus (padres, hermanos, abuelos, amigos ...). Siempre estarán contigo, llorarán y reirán con la misma intensidad que tú... me emociono sólo de pensar que algún día yo seré esa persona para Joan... A veces me gustaría congelar el tiempo y quedarme abrazada a el pero tengo una buena amiga que me dice que cada día es mejor así que me arriesgaré y espero conseguir el equilibrio y no morir de amor!
Juan, hijo, gracias por cambiar nuestras vidas, para hacer feliz a todo el mundo, por ser tan simpático y agradecido, por dormir las noches enteras, por comer como una lima, por hacer cocos en lugar de besos, por hacer TAAAAT cuando estoy en la ducha, por cogerte a mí cuando vas a cuestas y por venir corriendo en mis brazos.

Te quiero

P.D.  Mi regalo es un video resumen de todo este año, espero que os guste!


HD: 

telf: 











1 comentario:

  1. No podrías expresar mejor lo que sientes y sobre todo, hacérnoslo llegar al escribirlo... Qué bonito todo lo que nos cuentas y qué pasada de video, venga a soltar lagrimones viéndolo!!!
    Gracias por compartir a Joan con nosotros, de momento un año y ojalá sigamos a su lado un millón de años más!!!
    Os queremos muchooooooooo y...... ESTO NO SE PARA!!!!

    ResponderEliminar